January 27, 2011

Goodbye A&W....

Assalamualaikum w.b.t
 

GOOODBYE? Pasai pa?uiks! bile mase HYE HYE?? hee..  erm..mgkin rezeki aku bukan di sini... even 3 bulan je aku bersama A&W.. TP siyes!! byk kenangan sgt yg xdpt aku lupakan... byk benda yg tlh aku blaja...tentang reality idup.. mcmane nk wt keja, mcmane nk berdikari, nk handle prob..kena marah.. huh, sume tu akan mematangkan aku! thanks tuk sume yg telah beri tunjuk ajar esp. sir jamal, miss nina, miss aiza, sir salam dll..   

one more thing, maaf byk la coz wt salah.. start dari training smpai keja kt outlet gurney.... hohoho.. segala memori di A&W PJDI ngan A&W Gurney Plaza akan slalu terpahat dihati... insyaALLAH... siyes! rindu sgt saat2 tue!  


crite mase training....

kami yang gumbira~

wajah2 gedik2!

sbulan taining, mcm2 benda kami blaja... huh! sume bgaikan benda baru nk kena blaja... byk benda ilmu tlh diperturunkan oleh sir jamal, sir rizal, miss nina n yg laen... thanks sume.. mse training lah wat aku knal salwa, zia, gee, iela, shela, zaki, en.khairul, k.farah, wa n yang laen...  prngai kami sume mmg sgt berbeza.. sorang laen, sorang laen...tp itu xjd mslh tuk kami rapat.. mase dlm clas.. kami byk gelak...bkn x siyes, tp saje tuk ceriakan keadaan.. wow! aku, ja n chek mmg suka wt game dlm clas.... aiks! cam aku lah plak handle clas..opss! sory yer sir jamal... bkn nk gile kuasa...tp juz nk share ape yg tahu...xsalah kan? heee... 


zira, ja, chekna, iela, gee, salwa n aku~


tmpat training ngan hostel kami, xla jauh sgt... dlm 20 minit je.. 2 pun klu jln xjem.. pagi2 kami naek bas rapid je la tuk p kt tmpt training, balik pun musty lah naek bas gak.. bkn ade transport sdiri pom.. mmg pakcik bas rapid pom dh cam muka2 kami sume...


heee~ mse training kami sume dk 1 umah... oppss! dak laki hostel laen ler...silap plak... kat sri manja court... mmg sweet lah mse nie..  kt umah salwa lah yg slalu jd tok iman kami... chekna plak bhgian masak...breakfast mmg confirm lah...air tea n sekut kering akan terhidang di atas meja tiap pagi... ja plak bhgian basuh baju n iron bju keje.. aku plak?? tukang tengok....wakakaa.. hee... (xkan nk gtau plak...nti xpasal angkat ekor sdiri plak...) haha.. 



 mata duitan kah??


wow! mmg siap ade pengkhususan masing2 dlm umah... bile time free je, kami akan masak,..  al-maklum la kami nie mmg tersangat suka makan...huwakakaka.. tp salwa sorang je yg xsuka mkn.. TP salwa, juara gelak!! siyes... mmg suka sgt sukooo~  kalu nk di crite sume mmg byk...cukup2 la udah... biaralah memori ini akan slalu terpahat d hati kami.. heee.... 



 sorokan yang padu kami berikan~

 kami tetap juara makan...hee~
 
 
 
 bt my exstaff, thanks coz slalu bg kerjasama.. n bg sokongan moral..esp kt fairuz, nat, hajar, wan, faizal, dll..thanks sume!!! huwaaa...  rindu sgt.. banyak sgt yg indah... hee..rinduuuuu!!!! xtahu lah bile leh jumpe lagi... hopefully, kita akan jumpe lagi...insyaALLAH... doakan kesejahteraan utk sume...amin.

 fairuz n aku~

 natrah n aku` 

No comments: